Nyomok



Kinézve az ablakunkon egy pillanatra megfogott a friss hó pici buckái és a szomszéd macskák csapásai. Elgondolkodtam, hogy vajon milyen szisztéma szerint választják ki az állatok az útvonalat, ehhez a számukra valószínűleg förtelmes, hideg, nedves átkeléshez? Hol kisebb a hó, vagy sejtenek valamit a hó alatt amit jobb kikerülni? Számukra nyilván nem az egyenes a legrövidebb...

Megjegyzések

  1. Hali Chris!

    Sokszor nézegetem a vadakat is kint az erdőben, hogy lerajzol egy fél kört ahogy sétál a egyik pontól a másikig. Hogy miért teszik így? hát ki tudja?
    A képed viszont szerintem tök jó lett.
    Ha már itt írok akkor lehetne egy kérésem? Az itt feltöltött képeidhez nem írnád oda az Exif adatokat? Engem sok képednél érdekelt volna már.
    Üdv.:Mikrobi

    VálaszTörlés
  2. ISO200, 1/160, F5, 100mm-es optika állásnál.
    De ilyen fotó nem jön ki egy gépből sem, a RAW konvertálásnál kell beállítani elég sokmindent, hogy kijöjjenek a tónusok és részletek. Más utómunka nemigazán van, csak kisebb retusálások.

    VálaszTörlés
  3. Most látom, hogy válaszoltál. Elfelejtettem ehhez a képhez visszanézni.
    Az exif adatokat nem kimondottan ez a kép miatt kértem, hanem pont ennél a képnél jutott eszembe. Viszont engem sokszor érdekelne.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése