Kecskemét főtér

Szerdánként van Kecskeméten a fotókör, ahol összejövünk egy kis beszélgetésre. 17,30 óra körül kezdődik ez a kis "eszmecsere", úgyhogy a munka után van kb. 1 órányi időm, amit tegnap úgy töltöttem el, hogy kiültem a főtéren a csobogónál. Persze a fényképezőgépem nálam volt így a telét fel is raktam és fotózgattam a galambokat, ahogy inni próbálnak a vízből.
Ez magában nem is lenne olyan érdekes, de ezek a galambok nem a szökőkút peremére szállnak le és úgy kortyolnak, hanem a szökőkút vízfolyásos - erősen lejtős oldalán próbálnak megállni, miközben a sodrás a lábukat próbálja eltolni. Elég viccesek, ahogy így "vízisielnek".

"Vízisí oktató"

Szóval fotózgatom a galambokat és közben persze figyelem a környezetet is. A mellettem lévő padokon emberek ülnek - beszélgetnek, mozgáskorlátozottak tolószékben "levegőznek", hátam mögött sakkoznak, egy lány olvasgat.
Miközben így elvagyok és várom a galambokat, amiket a futkározó gyerekek elijesztettek, odajön hozzám a mellettem lévő padon olvasgató lány, hogy kecskeméti vagyok-e mert keres egy utcát. Nem tudtam volna megmondani, hogy hol van az utca amit keres, de nálam volt a telefonom és benne a GPS, így a technikának és műholdaknak hála kiderült, hogy egy saroknyira van a keresett utca, de mivel volt még egy kis ideje beszélgettünk kicsit. Mesélt magáról én is magamról és persze nem hagyhattam ki az alkalmat, hogy ne csináljak róla pár képet. Teleoptika le, 50mm fix fel, vaku. Így lett pár kép erről a rövidke ismeretségről.
Mindjárt küldöm is neki a képeket, amiket ígértem!

"Bettina"


Megjegyzések