Elkezdtem...

Elkezdtem... Gondoltam írok pár sort, hogyan is alakul fotós munkásságom. Eddig főleg tájképeket készítettem - többségében az alföldön. Most viszont szeretném nagyobb fába vágni a fejszémet, mivel egyre jobban kezd érdekelni az emberábrázolás.

Mivel sikerült családi házba költözni, így már hely is lesz hozzá: szeretném a padlást berendezni egy kis házi "stúdiónak".
A padlástér nincs kiépítve, így a garázsból lehet egy mennyezetbe épített létrával feljutni. Sajnos nincs a tető leszigetelve, így télen hideg, nyáron meleg lesz, de kezdeti próbálkozásnak megteszi.

A felszerelést már jóideje elkezdtem beszerezni, illetve barkácsolni. Sok jó ötletet láttam az interneten, ezek felhasználásával a következőket hoztam össze:
- kicsi régi vakukat a vateráról
- ezekhez készítettem vakukioldót, ami a főfény villanására kioldja a slave vakukat
- van két ernyőm, egy nagy családi fehér esernyőm és egy kisebb szürke színű, aminek a belsejét majd valahogy fényvisszaverő ezüst színűre szeretném festeni(?) vagy alufóliázni...
- egy régebbi TTL-es Canon 540EZ vaku is van, ezzel szeretném majd hajtani a nagy fehér ernyőt, illetve majd építek valami szoftboxot és ahhoz is jó lesz
- állványok a vakuknak
- építettem egy beauty dish-t minimális költségekből, aminek az elkészítését leírtam itt:


Amióta az E-bay-t is használom, azóta egyre több dolgot rendelek külföldről, épp tegnap jött meg a 110cm-es 5in1 derítőlap, vaku-ernyő tartó fejegység. Múltkor egy gyári vaku kioldót is rendeltem, amin az elővillantás figyelését is be lehet állítani...

Szóval kezd összeállni a rendszer, már csak a padlást kellene berendezni, ami még várat magára...

Megjegyzések